لایک کردی؟🦦🫠
لایک کردی؟🦦🫠
قبول دارم حاشیه سود خیلی بازارها شاید بالاتر از چیزایی باشه که ما داخلشون سرمایهگذاری کردیم، اما مهم دسترسی و توانایی نقد کردن اونهاست.. لطفا به هر محتوایی تو این رسانه ها توجه نکنید🫡❤️
قبول دارم حاشیه سود خیلی بازارها شاید بالاتر از چیزایی باشه که ما داخلشون سرمایهگذاری کردیم، اما مهم دسترسی و توانایی نقد کردن اونهاست.. لطفا به هر محتوایی تو این رسانه ها توجه نکنید🫡❤️
- ۹۳
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط