تو همانی که دلم لک زده لبخندش را ..ببینم:)

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را ..ببینم:)
دیدگاه ها (۰)

فکر کنم قشنگ ترین آهنگی که درباره بی تی اس شنیدم اینه 😎😍✌️

بایست من جونگ کوکه ❤️😍💜اون تو همه چی استعداد داره 💜😉کوچکترین...

آخ چقدر دلم برات لک زده برات چقدر دلم گرم به تو😭😭😭

چه غمگین باشه چه شاد دلم لک زده واسه چشات 💨🕳

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط