ایران جان به این اسطوره ها که کم هم نیستن!!

می باله می نازه افتخار میکنه!!
👌👌👌👏👏👏👏🤗🤗💙💙
دیدگاه ها (۲)

چه چیزو خار الماسگیه

سلطون داری چی میگی!! یکی نیست اونجا بگه:مجتبایو قطش کن

هموطن من اون زباله های فارسی زبانی که پرچم ۱سر۱ییل رو دست گر...

تا پایِ جان برایِ ایران🇮🇷در هر پوششی، با هر گویشی، ایستادیم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط