چرا حیا کن رها کن حالا.......هلی کپتره نپره ها

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۲۳)

وقتی آبی رو دوست داری!!

یاد آن ایام بخیر

هلی کوپتر هلیکوپتر

بم زیبا!!!!

تجمع مقابل ساختمان وزارت خارجه در تهران: عراقچی حیا کن آمریک...

🔸شعار مردم در شهرهای مختلف کشور❌ عراقچی حیا کن / آمریکا را ر...

رها کن 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط