شبا تو یادشم

شبا تو یادشم
دیدگاه ها (۰)

ناخاسته دختر به دنیا اومدم

دهن مردم هیچوقت بسته نمیشه

خیلی سخته

عجب دیپ شبا بی تو

تو قشنگی مثل سناریو هایی که شبا باهات میسازم:)

هعیی چقدر تو بچگیم شبا با اهنگش گریه میکردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط