هی ما داریم در مورد ارمی حرف می زنیم😔

هی ما داریم در مورد ارمی حرف می زنیم😔
دیدگاه ها (۳)

“кιℓℓιη ιт gιяℓ”

جمننن شیییییی

وقتی دارم از قدرت بی تی اس و ارمی حرف می زنم منظورم اینه😔

پشماااام این کوکه 😭😭😭😭خو اتک خوردم مرد این چه کاریه

🌱🍒گاه ما هم چون نهنگ خسته ای جا می زنیماو به خشکی می زند ،ما...

یک خاطره داریمو یک خَروار شب !که هی تکرار می شود ...و حافظه‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط