داره راست میگه بخدا 🥺

داره راست میگه بخدا 🥺
دیدگاه ها (۲)

چقدر غمگین 😔

رامین هیچوقت از استقلال جدا نشو بهت نیاز داریم خب اگه رفتی م...

رامین جان تو بهترین پا طلایی چه استقلال چه سپاهان چه پرسپولی...

دو تا رفیق خونی دادشی ❤😃💙

بخدا که راست میگه🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط