وقتی مامانت کلید نداره و دم در مونده و تو خوابی و داره صد
وقتی مامانت کلید نداره و دم در مونده و تو خوابی و داره صدات میزنه:و منی که تو خواب تعجب کردم چرا مرد عنکبوتی داره اسممو داد میزنم🤣😂
- ۶.۷k
- ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط