با صدای نامجونی خیلی قشنگ میشه😍

با صدای نامجونی خیلی قشنگ میشه😍
دیدگاه ها (۰)

جی کی و جیمین😘😍

قند عسل خودم بخورم اون لپهارو

مثل تو اصلا نیست💙

جیمین امیدوارم حالت خوب باشه😍

ولی خیلی قشنگ میشه

این اهنگ با صدای اعضا هم خیلی خوب میشه 🌿 ☆ ...¤ 《@song 》 ¤.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط