شادی بعد از امتحان البته اگه ۲۰ شده باشی

شادی بعد از امتحان البته اگه ۲۰ شده باشی
دیدگاه ها (۰)

یادش بخیر اینا رو به دماغمون میزدیم 😊

عزیزم چه جوری میخنده 😚

خلاقیت رو

بریم تکالیفمون رو بنویسیم 😏

اگه امتحان های عن بزارهههه

اگه نبود من امتحان هامو میریدم 😅😂

فردا امتحان علوم دارم دعا کنید خیلی خوب شم چون آخرین امتحانم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط