بی من چطوری عزیزترین قلبم ؟؟

بی من چطوری عزیزترین قلبم ؟؟
❤️‍🩹✨
دیدگاه ها (۰)

خواستم درمانت کنم اما ...

نری..

من منتظرت بودم...

(دقیقا یک ساله که دنبال بهونه میگردم)

20 May>>>🗿💔🫠

درد واقعی رو وقتی فهمیدم که عزیزترین آدم زندگیم...توی عصبانی...

عزیزترین دشمن من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط