حِکایت تلخی است ! مانده‌ام برای تو ؛ رفته‌ای برای دیگری🖖🏼🖤!

🐾🦋
دیدگاه ها (۷)

بیشعورن کجا هستن 😎😈

اینجوری جوابشو بدین دهنشو دیگه باز نشه 😂🦧👑

هیچڪس را، در زندگے مقصر نمے دانم. از خوبان "خاطره" و از بدان "تجربه" میگیرم...! بدترین ها عبرت مے شوند...! و بهترین ها "دوست 🦋🥰

✍براي بعضي دردها ✍نه ميتوان گريـــه ڪرد ... ✍نه ميتوان فریاد زد ✍براي بعضي دردها ✍فقـط ميتوان نگــــاه ڪرد ✍و بي صدا  شڪست..✋🏻🦥🖤

نه خواب مانده به چشمم، نه صبر در دلبیا که با تو جهـان رنگِ د...

#شاداماد_آسمانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط