تانجیرو،زنیتسو و اینوسکه

تانجیرو،زنیتسو و اینوسکه

تازه دارم این انیمه رو میبینم تا فصل ۱ قسمت ۱۸ دیدم
از این به بعد از این انیمه هم فعالیت میکنم و متاسفانه بخاطر مرضی که دارم هنوز پارت بعد رمان رو ننوشتم و کلیپی هم از خانواده جاسوس نمیابم،متاسفانه
دیدگاه ها (۰)

کامادو تانجیرو و کامادو نزوکوانیمه شیطان کش ها

مرگ شینوبو😭😭😭اشکم بخاطرش در اومددوما ی پدصگ هم خواهرشو کشت ه...

عاشق این قطعم

آمینننننننننننن البته بجز قسمت سکته قلبی😅😂

این رو بعد می‌خوام بزارم پروفایل🤓❤️‍🩹من پی بردم روانیم🤣بانگو...

اممممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط