🖤

🖤
دیدگاه ها (۰)

ای علمدار کربلا…ای ماهِ وفاداری، ای آیینه‌ی غیرت، ای دست‌های...

به قلبم می‌نازم، نه برای تپش‌هایش، بلکه برای داغی که حسین (ع...

دینا

😂چی بگم🥶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط