من واسه این شاهکار رگ میزنم چی میگی؟

من واسه این شاهکار رگ میزنم چی میگی؟
#سونتین #seventeen
دیدگاه ها (۱۵)

تنها موقعی که ریاضی رو ۲۰ میگیرم:#انهایپن #جی #سونگهون #jay ...

خیلی خوبن لعنتیا😭😭#کیپاپ #kpop

بهترین دوره>>>#کیپاپ #kpop

فقط به خودش مربوطه😔#نیکی #نیشیمورا_ریکی #انهایپن #enhypen #n...

من واسه این بشر رگ میزنم>>>>

واسه مامی 𝘑𝘦𝘯𝘯𝘪𝘦 رگ میزنم 😭🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط