چقد من سر این گریه کردم🥲💔

چقد من سر این گریه کردم🥲💔
دلم براشون تنگ شده بود...
جیننییییییی...
ولی یونگی تو فیلم نبود فقط تو عکسا بود...
فقط نامجونییی...
تهکوک و داریمممممم...
دیدگاه ها (۷)

علاوه بر طنز بودنش چقد دارکه🗿🤦🏻‍♀️

نه بابا ضایع چیه...

یاح یاح😂🤲🏻کارنامه زبان‌و‌شدم ۹۶اخه چراعععععععععععععععععععععع...

چقد دلم براشون تنگ شده بود و چقددد دوستشون دارم:))))

وای این فیلم 🥹🤗یادش بخیر🙂 خداییش دلم براشون تنگ شدهههه 🤎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط