عاف برای همیشه 💔🚶‍♂️😭😭

عاف برای همیشه 💔🚶‍♂️😭😭
تقصیر خودتون بود 😥
دیدگاه ها (۱)

من برگشتم ولی این من من قبلی نیس به یه دلیل ترسناک خودکشی نک...

بتخم هیچکدومتون نبودم نه؟! 🕳

میرم برا خودکشی💔🚶‍♂️🥺😭

شاید برای چند روز عاف بزنم

همیشه خودتون باشید 🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط