این دکی ماهم خودش ی زمانی آش خور بودع 😅😂

این دکی ماهم خودش ی زمانی آش خور بودع 😅😂
دیدگاه ها (۰)

🎬: The Winx saga

حاجی گنگش واقعا بالاس😎🎬: HanCock

🎬: Shang Chi

🎬: The Hobbit

آدم ساندیس خور کشور خودش باشه🇮🇷ولی نجاسات خور اجنبی نباشه🇮🇱#...

گربه ی غذا تر خور❤️#دنیای_گربه_ها

این مملکت به این دکترها نیاز داره نه دکی بی سوادی مثل پزشکیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط