اگه دزد بیاد خونه من دزدی نتیجش این میشه 🤣🤣🤣

اگه دزد بیاد خونه من دزدی نتیجش این میشه 🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۹)

نون و برف میقولی🌨😂😂😂تست کنین حتما

عجب بزن بزنی🤣🤣🤣

این داستان آزادی مارکوس😂😂🤣🤣

صرفه جویی در مصرف گاز😂😂😂

هیچ دُزدی خونه خالی نمیزنه ؛ اگه شیطان زیاد مزاحمت میشه بدون...

این داستان همونی هست که میگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط