....

- من و رفیقام در حال برگشتن از امتحان ( فقط نام و نام خانوادگی‌مونو نوشتیم )😂؛ بفرست واسشون
دیدگاه ها (۰)

بدترین‍🔥 بهترینه‍😎‍ا

1404........

چراااااااااااا

من و رفیقام وقتی میخوایم سر جلسه امتحان تقلب کنیم🤣🤣🤣

جوری که با عکس پروفایلم حال میکنم با رفیقام حال نمیکنم👌🏻🎀😔🤌M...

عاممم بفرست براش حال کنه...🗿👍🏻✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط