و انتظار ی : که سخن ها دارد .... !!

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
زندگی با تو زیباست
بهار با تو زیباست
اللهم عجل لولیک الفرج
دیدگاه ها (۴)

کیست : که مر هم نهد بر دل مجروح ما ؟

رخصت نمی دهی که شوم آشنای تو ۰

می توانم بپرسم ... چه عطری می زنی ...؟ بوی خوشبختی می دهی انگار ..... !!

قوت جان منی دور مباش از بر من ...... ۰

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط