کیا اینجورین

کیا اینجورین
یا رفیق اینجوری دارن
من وقتی تنهام اینجوری حال میکنم باخودم 😁😁😁😁🤟👌🤟👌
دیدگاه ها (۲۹)

35سال گذشت با تموم تلخی وشیرینی هاشخیلی چیزا ازدست دادمخیلی ...

پس کی میخواد آرامش نصیب ما بشه

دقیقا نظر منم همینه بهش فکر نکنیم خیلی بهتره ،😬😬😁😁😁🤟

رفیق نامرد فقط خودت 😬😬🤪🥴

امان از دست رفیق 😅😅کیا رفیق اینجوری دارن؟؟؟

کیا اینجورین؟؟؟اگه اینجوری هستین لایک کنین♡♡

به ولله نمی دونم چرا اینجوری می شهههه. کیا اینجورین؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط