حس میکنم یه البرت کودک درون دارم🎀

حس میکنم یه البرت کودک درون دارم🎀
دیدگاه ها (۲۳)

از قدیم‌گفتن تا جان هست چرا آیرین؟

زاویه فکووووو

منظورت چیه که فیک مولانا و شمس نداریممممم منظورت چیهههه پس ا...

اجازه بدهید بنده واسه اینا غش کنمممم🤧

حس میکنم دارم به یه خاطره نگاه میکنم🥲🥲

یه حسی دارم..نه هر حسیاحساس میکنم کسایی که میگن منو دوست دار...

کودک درون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط