چون تو آدم زندگی من نبودی...

چون تو آدم زندگی من نبودی...
دیدگاه ها (۲)

تو حموم اشک ریختن دخترا...

باید چیکار کنه؟

برا کسی مهمه؟

داغمو ببینی الهی!

تو هیچ وقت نبودی

تو که عاشق نبودی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط