دیگه هیچ توقعی از هیچ بنی بشری ندارم

دیگه هیچ توقعی از هیچ بنی بشری ندارم
تنهایی بهتره
خیلی بهتر
دیدگاه ها (۱۴)

یه ادیت عنی از من ببینید دلتون واشه برید برینید😍

د بمیری

.....

عصبی.....خسته شدم از اینکه همیشه عصبیم

تنهایی خیلی بهتره...

دیگه حوصله ندارم ندارم....#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

خیلی رک بخوام بگم...دیل؟تعارف نکنین چون دیگه خسته شدم از اضا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط