نباید فکر کنی که شکست می خوری چون....... یه روز هست که تو

نباید فکر کنی که شکست می خوری چون....... یه روز هست که تو برنده ای♥♥♥🌷🌷
دیدگاه ها (۱)

شیک هستی یانه؟؟! 😎😎

سر مرگ کودومشون بیشتر ناراحت شدی😞😔 خودم سولی

در سکوت پیروز شو بزار فکر کنن هنوز یه بازنده ای...🖤clip_love...

رها❤ هر آدمی توی زندگیش یکی رو داره که وقتی بهش نگاه میکنه ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط