دختر که باشی کلا به فنا میری😂😂😂😂

دختر که باشی کلا به فنا میری😂😂😂😂
دیدگاه ها (۶)

یعنی بدون تو چی میشم😢😢😢👈ف

آخه برگرد دورت بگردم بگردم دلم برات تنگ شدهههه فرهاد

من بعد تو اینجوریم😢😢لعنت به این شب ها که بدون توهه!!!👈ف

چقدر دیگه باید به خودمو دلداری بدم که همه چیز دوروست میشه🖤:)

برادران :

وقتی میری شمال ، میری جنگل ، بعد شب که میشه ، کیسه های آویزو...

دختر باشی باید قوی باشی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط