نبابا من که ناراحت نیستم :(🖤

نبابا من که ناراحت نیستم :(🖤
دیدگاه ها (۲)

میکروفن کدومشون؟

اگه من پلیس بشم همین میشه😂🖤

از دوستت بپرس وایب کدوم یکی از اعضا رو میدی:

این هیتره ایدیش @padshah900گزارش و بلاکش کنیددوستشم هس هیت م...

---نبابا؟ #جئون_میرا

نبابا جین_

ادیتم لطفا حمایت شه:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط