مهربان باشیم با هم

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
دیدگاه ها (۱)

ای جان... چقدر مهربون

خدایا یک آرامش توپ نصیبمون کن

ای جان....یا خدای بزرگ

چقدر مهربون

مهربان که باشیم چشم‌هایمان پر می شود از حس خوب آرامش؛مهربان ...

حواسمان باشد...به کوتاهی زندگی..زندگی به همین آسانی میگذرد.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط