🔴ادعای رسانه ی باکویی OXU.AZ : جمهوری آذربایجان، نیازی به
🔴ادعای رسانه ی باکویی OXU.AZ : جمهوری آذربایجان، نیازی به شلیک راکت و موشک به ایران ندارد، ما درون رژیم آخوندها، ۴۰میلیون نفر بمب (ترکزبان) داریم.
🔹پ.ن: جواب مردم تبریز و آذربایجان ایران
@fetan2
🔹پ.ن: جواب مردم تبریز و آذربایجان ایران
@fetan2
- ۲۱۵
- ۱۵ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط