من حرفه ای ام تو این کار...

من حرفه ای ام تو این کار...
دیدگاه ها (۳)

☺☺☺

ولی خوشبختی درکار نیست!...

زیباس..

هیچ وقت!😢

سهیل چوپانی

سوال این پست:ورزش مورد علاقت برای حرفه ای شدن؟من همشون رو دو...

تو اگه کوبیده خور حرفه ای بودی با سنگک میخوردی نه لواش! 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط