هنوزم انگار ظهر عاشوراست...
هنوزم انگار ظهر عاشوراست...
هنوزم وقتی اسم تو میاد،
دل آدم یه جوری میلرزه که انگار
داغ کربلا تازه رسیده...
حسین...
چه بر تنت گذشت
که آسمونم از غمت سرخ شد...
چه بر لبات گذشت
که هنوز هر کسی از عطشت میشنوه،
گلوی خودش میسوزه...
چه بر دل رقیه گذشت
وقتی به جای آغوش پدر،
چشمش به نیزهها افتاد...
علیاصغر تو هنوز
روی دستهای لرزون پدر خوابه...
و دنیا هنوز
شرمنده اون گلوی کوچیکه...
حسین جان...
میگن تموم شد،
اما برای دلِ ما
کربلا هیچوقت تموم نشد...
هنوزم مادرا
وقتی لالایی میخونن،
ته دلشون اسم تو رو زمزمه میکنن...
هنوزم هر کی دلش شکسته باشه،
راهش به روضه تو میرسه...
بمیرم برای اون لحظه
که آسمون آتیش بود
زمین پر از نیزه
و تو...
هنوزم چشمت به فرات بود...
حسین...
مظلومیتت
فقط یک روضه نیست
یک دریاست...
هر کی یک بار با دل صدا بزنه:
یا حسین...
دیگه مثل قبلش نمیمونه...
السلام علیک یا اباعبدالله
#کربلا #چاووشی #تاسوعا #عاشورا #محرم
هنوزم وقتی اسم تو میاد،
دل آدم یه جوری میلرزه که انگار
داغ کربلا تازه رسیده...
حسین...
چه بر تنت گذشت
که آسمونم از غمت سرخ شد...
چه بر لبات گذشت
که هنوز هر کسی از عطشت میشنوه،
گلوی خودش میسوزه...
چه بر دل رقیه گذشت
وقتی به جای آغوش پدر،
چشمش به نیزهها افتاد...
علیاصغر تو هنوز
روی دستهای لرزون پدر خوابه...
و دنیا هنوز
شرمنده اون گلوی کوچیکه...
حسین جان...
میگن تموم شد،
اما برای دلِ ما
کربلا هیچوقت تموم نشد...
هنوزم مادرا
وقتی لالایی میخونن،
ته دلشون اسم تو رو زمزمه میکنن...
هنوزم هر کی دلش شکسته باشه،
راهش به روضه تو میرسه...
بمیرم برای اون لحظه
که آسمون آتیش بود
زمین پر از نیزه
و تو...
هنوزم چشمت به فرات بود...
حسین...
مظلومیتت
فقط یک روضه نیست
یک دریاست...
هر کی یک بار با دل صدا بزنه:
یا حسین...
دیگه مثل قبلش نمیمونه...
السلام علیک یا اباعبدالله
#کربلا #چاووشی #تاسوعا #عاشورا #محرم
- ۱.۹k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط