هعیییی این چند وقت افسردگی گرفتم نتونستم زیاد فعالیت کنم

هعیییی این چند وقت افسردگی گرفتم نتونستم زیاد فعالیت کنم ببخشید:)) 🖤🌼
دیدگاه ها (۳)

یه شیپ تهکوک مون نشه؟؟

اصلا اوفففف☕✨🌼

نمی تونم دربرار این شاهکار چیزی بگم:))))

کجای طرفدار بودن عیبه؟؟ کجای ارزو داشتن عیبه؟؟ کجای علایق شخ...

سلام دوستان ببخشید این چند وقت نتونستم فعالیت کنم الان اومدم...

سلام بچه ها ببخشید نتونستم فعالیت کنم الان میرم سراف فعالیت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط