یه سری سیاه و سفیدا خوبن مث برف لای موهات..

یه سری سیاه و سفیدا خوبن مث برف لای موهات..
دیدگاه ها (۰)

حامیم نینییی🥺😭💘

کپشن ندارم توضیحات و دادم دیگه بوس به کلتون

نمیشه..💔

کپشن مهم بشرطی که موافق باشین

چشات سیاه بود مث آیندمون مث ایران بود ...

چشات سیاه بود.. مثل روزگار من، مثل ایران بود. #کلیپ #غم #اهن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط