چرا به هرکی خوبی میکنی آخرش بلاکت میکنه ؟؟؟آخه جز خوبی بر

چرا به هرکی خوبی میکنی آخرش بلاکت میکنه ؟؟؟آخه جز خوبی براش کاری نکردم
دیدگاه ها (۰)

عشق مثل خنجری هست که خودت با دستای خودت میکنیش تو قلبت

بیاید با قلب آدما بازی نکنیم

سلام بچها شاید یه چند روزی نباشم مراقب خودتون باشید دوستتون ...

همیشه اینو بدونین سگ هر خوبی که براش کردین حتما جبرانش میکنه

خیلی خوبه عاشق یکی باشی ولی هر کاری میکنی نمی تونی فراموش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط