شت این وضعیت الا منه😂

شت این وضعیت الا منه😂
باید علوم و ریاضی می‌نوشتم
ولی نشستم بجاش فرشاد سایلنت نگا کردم😃👍🏻
دیدگاه ها (۱)

ولی من بایسم رو دارم:) و از این بابت هم راضیم:*)))

واقعا خیلی قشنگه اصلا قابل توصیف نیس:)))))))))

.....

در میری از کی!؟ انگار از من...👤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط