eriam_org 68075069

دیدگاه ها (۰)

حرفی ندارم بگم فقط حس تنهایی دارم:))))))

گوه خوردییییی😂😂😂یادش بخیر یه سال یا ماه گذشت ازش🙂💔فالو کنین...

بحرفیم ناشناسhttps://daigo.ir/secret/4219666266

اون اَگِه بِرِه مَگِه میشِه تَنگ نَشِه دِلِش

👍🏽

دوست خوب نعمت است که شاید هرروز قدرش را ندانیم ❤️اما نبودنش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط