خونو رگام روی درو دیوار جا منده

دیدگاه ها (۰)

خدا کنه قسمت ما این جوری باشه

خودکشی

۲نفر منده

.. ‌! پرسه میزنه نفرت تو رگام !👋🏿🎀. .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط