امروز رفتم بازار براتون یه چیزی خریدم 🙄

امروز رفتم بازار براتون یه چیزی خریدم 🙄
دیدگاه ها (۰)

شوخی با شتر آخه😑

شماها هم مداد رنگی تون رو اینجوری میذاشتین تو جعبه

همه ی دهه شصتیا و دهه هفتادیا از این عکس دارن

این جوری یه عمر بپوشش

نت خریدم براتون سناریو بزارممممممم

براتون جداکننده ابرو ومژه شارژ کردم قیمت زیر بازار به مناسبت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط