🦌 : ''اورفلو" آهنگیه که وقتی واقعاً دوران سختی رو میگذرو
🦌 : ''اورفلو" آهنگیه که وقتی واقعاً دوران سختی رو میگذروندم نوشتمش. اون موقع حجم خیلی زیادی از احساسات دور و برم و توی وجودم جمع شده بود و این احساسات نمیتونستن آزاد و واضح خودشون رو نشون بدن؛ فقط از درونم سرریز میشدن و بیرون میریختن.
برای همین با خودم فکر کردم ''میخوام این احساسات رو تبدیل به یه آهنگ کنم و اینطوری آزادشون کنم'' و از همونجا شروع کردم به کار روی این آهنگ. از طرفی زمان خیلی کم بود و شرایط هم پر از فشار… ولی با وجود همهٔ اینا، این آهنگ انگار خودش خیلی طبیعی به وجود اومد.
برای همین با خودم فکر کردم ''میخوام این احساسات رو تبدیل به یه آهنگ کنم و اینطوری آزادشون کنم'' و از همونجا شروع کردم به کار روی این آهنگ. از طرفی زمان خیلی کم بود و شرایط هم پر از فشار… ولی با وجود همهٔ اینا، این آهنگ انگار خودش خیلی طبیعی به وجود اومد.
- ۲۳۸
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط