میخواهمت ولی دوری ، خیلی خیلی دور نه دستم به دستانت میرسد

میخواهمت ولی دوری ، خیلی خیلی دور نه دستم به دستانت میرسد نه چشمانم به نگاهت چاره‌ای کن ، تورا کم داشتن کم نیست درد است .
دیدگاه ها (۵)

من همیشه عاشق داستان گویی بودم این داستان آموزنده هم تقدیم ...

بچرخ ، برقص، دیوانگی کن😍😍

شوخی های رفاقتی 🤣🤣🤣

امان از دست این گودزیلاهای دهه نودی😆😂😂🤣

فصل دوم بخش دوم جنگی دردناک از زبان آنتونی part27

بچه ها من دارم از ویسگون میرم خیلی ببخشید ولی چاره ای نیست م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط