خوبی به هرکسی نمیاد

دیدگاه ها (۱۴)

تهش به حقمون میرسیم!

آب از آسیاب علاقه میوفته

خوبی بیش از حد میشه وظیفه

بفرست برای اونی که لایق این دعاست

فکر کنم تو پلی لیست هرکسی آهنگی باشه که خاطره ی خوبی باهاش ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط