درس گفت؟؟؟؟

درس گفت؟؟؟؟
دیدگاه ها (۲۲)

اگه نظرت نارگیله لایک کن اگه کوسه کامنت کن❤️

ببخشید نصفش نیستخودم ۴ تا

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

پشمااااام😶😶

روز معلم بر بزرگترین معلم عمرم مبارک❤️😭آقای من دل تنگ درس ها...

من دارم درس میخونم😑درس خوندنم😂:

بدترین حسی که تا الان احساس کردم انقدر از درس بدم میاد حاضر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط