هه یادش بخیر اوایل سال من گیسیا مریم می‌رفتیم رو نیمکت صب

هه یادش بخیر اوایل سال من گیسیا مریم می‌رفتیم رو نیمکت صبا باهم حرف میزدیم میخندیدم یا موقعی که تو گروه یه ثانیه نبودیم میومدیم میدیدم ۱۰۰۰۰۰ پیام اومده اصلا چه روزایی داشتیم و قدرشو ندونستیم 😔😔😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔
دیدگاه ها (۱)

اصن اوفففف

🤣🤣

in your eyes

آیا هر عشقی از نفرت شروع می شود?

28۱ ماه بعد لباسامونو پوشیدیم و سوار ماشین شدیمدیانا : متیو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط