خواهم اندیشید تا " خدا " هست،
خواهم اندیشید تا " خدا " هست،
هیچ لحظه ای آنقدر سخت نمیشود
که نشود تحملش کرد! شدنی ها
را انجام میدهم و تمام نشدنی هایم
را به " خداوند بزرگ " می سپارم ...
" شبتون در پناه خدا آروم "
هیچ لحظه ای آنقدر سخت نمیشود
که نشود تحملش کرد! شدنی ها
را انجام میدهم و تمام نشدنی هایم
را به " خداوند بزرگ " می سپارم ...
" شبتون در پناه خدا آروم "
- ۱.۶k
- ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط