شیرازی نیستم ولی به طور جدی شیرازی درون دارم

سلام بچه ها امیدوارم حالتون خوب باشه ، من دارم می‌رم جشن تول...

اگه حال می کنیم باهات . .

هتریک برای واقعی.

اسکار علیضو بدین خواهشا.

به به مثل اینکه نتارو وصل کردن

رفیق صمیمی مانیکس باشههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط