بچههه هاا فردا تولدمه ولی سرما خوردم پریود هم هستم

بچههه هاا فردا تولدمه ولی سرما خوردم پریود هم هستم
دیدگاه ها (۱)

تولدم مبارکک.. مامان بابام هم یادشون نیس 🙂

عه معنیش

فکر کنم یه بار گذاشتمش

دوستان سرما خوردم 😮‍💨ولی درحال نوشتن پارت هستم به زودی چندین...

فردا تولدمه🤓🎀

سرما خوردم 😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط