میگه که ادما بعد یه مدت:)

میگه که ادما بعد یه مدت:)
دیدگاه ها (۰)

عجب این جهنمه☺💔

ولی خب هیشکی تو نمیشه☺

رفیق

برقص:/

میگه که آدمـا بعد یه مدت ،❲وابسته❳ هم نمیشن بلکه❲معتـاد❳ به ...

یه چی بده دود کنم یادم برن((ادما)) 😅🤌

یه نفر:چه اشتباهی رو دیگه تکرار نمیکنی؟من:اعتماد به ادما😶☠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط