یه مصاحبه میدیدم با دیوید کسلر که نویسندهایه که از غم ب
یه مصاحبه میدیدم با دیوید کسلر که نویسندهایه که از غم بعد از دست دادن و عزاداری مینویسه و این حرفش خیلی به دلم نشست. گفت خیلیها از من میپرسن کدوم غم از دست دادن بدترینه؟ ایا مرگه؟ طلاقه؟ ایا پس خوردن و ریجکت شدن دائمیه؟کدوم بدترینه؟ و من همیشه جواب میدم: غم تو. غمی که تو داری تجربه میکنی از همهش بدتره. مال بقیه رو فراموش کن اون حسی که تو داری از همه بدتره.»
و چون غم هر کدوم ما از نوع بدترینه، امیدوارم یا تحملش رو داشته باشیم یا به قول یلدا سیدی،
کاش عزیزم
اگر به غم
مبتلا شدی
پناهی هم داشته باشی...🐦⬛
و چون غم هر کدوم ما از نوع بدترینه، امیدوارم یا تحملش رو داشته باشیم یا به قول یلدا سیدی،
کاش عزیزم
اگر به غم
مبتلا شدی
پناهی هم داشته باشی...🐦⬛
- ۲.۹k
- ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط