من‌همیشه‌بهش‌فکر‌میکنم....

من‌همیشه‌بهش‌فکر‌میکنم....
[𝐀]
دیدگاه ها (۷)

あなたの星の目を通して私を見るとき、あなたは私の心の中に星空の銀河を作ることができますتو می‌تونی یه کهک...

如果我一次不能忘记你怎么办..?اگه نتونستم فراموشت کنم چی..؟

_تا‌آخر‌دنیا....[𝐀]

@Bastard

ولی من همیشه دختر اونم 𝐀💘👀

وقتی بهش فکر میکنم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط